دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری

دکتر ذوالفقاری متخصص جراحی لثه (پریودانتیکس) و دارای بورد تخصصی، یکی از برترین متخصصان مجرب در زمینه کاشت ایمپلنت دندان در کشور عزیزمان ایران است که در کلینیک دندانپرشکی تخصصی ایثار پذیرای مراجعه کنندگان محترم می‌باشد.

دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری (ایثار)

این مرکز که از تکنولوژی های روز در زمینه های مختلف درمانی و دندانپزشکی بهره می‌برد، علاوه بر ارائه بالاترین سطح کیفی درمان، این امکان را فراهم نموده است تا در کوتاهترین زمان ممکن خدمات را ارائه نماید.

لازم بذکر است تعرفه دندانپزشکی این مرکز با حداقل نرخ دولتی و قیمتی فوق العاده مناسب ارائه میگردد.

خدمات دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری؟

از نمونه خدمات کلینیک دندان پزشکی ایثار میتوان به : ایمپلنت، جراحی لثه، پروتز دندان، ارتودنسی، کامپوزیت، لمینیت، بلیچینگ، روکش، دندانپزشکی اطفال و غیره… اشاره داشت.

دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری در کجا قرار دارد:

دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری در محله مشیریه به نشانی: سه‌راه افسریه – مشیریه، خیابان 30متری صالحی، پ242 واقع شده است

نحوه تماس با کلینیک دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری:

مراجعه کنندگان میتوانند از طریق تماس با شماره تلفن های:

 02133499950

از این مرکز دندانپزشکی اقدام به رزرو نوبت کنند و مراحل درمان خودرا آغاز نمایند.

شرایط ایمپلنت اقساطی دکتر ذوالفقاری

در رابطه با ایمپلنت اقساطی در این کلینیک دندانپزشکی باید بیان کنیم که در وهله اول لازم است به کلینیک مراجعه کرده و پس از انجام معاینات کامل توسط دندانپزشک و تشخیص نیاز به ایمپلنت، امکان درخواست فرد جهت پرداخت مبلغ مورد نظر به صورت اقساطی وجود دارد به همین دلیل این کلینیک با توجه به خدمات متفاوتی که ارائه می‌ دهند امکان اقساطی کردن آن را فراهم نموده تا از این طریق اکثر افراد موقعیت انجام خدمات مختلف را داشته باشند.

هنگام مراجعه به دندانپزشکی نحوه پرداخت به متقاضی اعلام می شود تا این امکان فراهم شود فرد به صورت مرحله‌ ای و در چند ماه هزینه را به طور کامل پرداخت نماید. این موضوع که میزان پیش پرداخت به چه میزان باشد و دوره کامل اقساط سه ماه شش ماه یا کمتر و بیشتر به نوع خدمات کلینیک موردنظر شما بستگی دارد.

روش های کاشت دندان در دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری

امکان کاشت ایمپلنت در دنداندانپزشکی ایثار “دکتر ذوالفقاری” در روش های زمانی مختلف منجمله ایمپلنت فوری و یا ایمپلنت دیجیتال و ایمپلنت کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت امکان پذیر میباشد که با توجه به انتخاب شما قابل انجام خواهد بود.

اگر دندان های خود را از دست داده اید و مشکلات متعددی در خوردن و آشامیدن دارید و زیبایی ظاهر شما مانند همیشه نمی‌درخشد، بهتر است سریعاً به این دانپزشکی مراجعه کرده و ایمپلنت دندان انجام دهید.

با معاینه و بررسی دندان های بیمار ایمپلنت انجام می‌شود اما مقداری طول درمان آن و کاشت زمانبری دارد پس بعد از معاینه اگر دندان های شما به ایمپلنت نیاز داشت سریعا اقدام کنید.

ایمپلنت یک روش کاربردی که برای پر کردن جاهای خالی دهان شما مانند دندانهای طبیعی عمل میکند که باید به صورت مرحله ای انجام شود.

در این مرکز کاشت ایمپلنت دندان در روش‌های متعددی انجام می شود، منجمله کاشت ایمپلنت دیجیتال و کاشت ایمپلنت با روش جراحی.

در یک بیان کلی می توان گفت ایمپلنت یک دندان مصنوعی با پایه فلزی و ریشه دار است  که در استخوان فک قرار می‌گیرد، پس نگران جابجایی چرخیدن و یا افتادن دندان نباشید.

زمانی که بین دندان ها خالی باشد آسیب بیشتری به دندان‌ها وارد شده زیرا فضای خالی باعث نفس کشیدن و فرسودگی بیشتر دندان های طبیعی می شود که روش ایمپلنت این امکان را فراهم می کند، دندان های کناری طبیعی بیمار، سالم بماند.

درباره ی دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری بیشتر بدانید:

این مرکز به عنوان بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز در شرق تهران بوده و دارای بیش از ۱۷ دندانپزشک و متخصص مجرب و با تجربه است. کلینیک دندانپزشکی ایثار (دکتر ذوالفقاری) دارای کلیه بخش های تخصصی اعم از ایمپلنت، جراحی فک و لثه، ارتودنسی، اطفال و کودکان، ترمیمی و عصب کشی، پروتز،زیبایی و… بوده و آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات و با نازلترین قیمت به هموطنان عزیزمان از سراسر کشور می باشد.

لازم به ذکر است تجهیزات این مرکز جزو بهترین، مدرنترین و به روزترین تجهیزات روز دنیا در عرصه خدمات دندانپزشکی می‌باشد.

ماموریت ما

ایجاد بستری برای ارائه خدمات مفید برای اقشار جامعه و هموطنان عزیزمان، هدف اصلی ما بوده و خواهد بود. سیاست کلی و اهداف استراتژیک کلینیک ایثار، کسب رضایت مراجعه کنندگان چه از نظر مالی و چه از نظر کیفی و زمانی و به حداقل رساندن چالش های بیماران و مراجعه کنندگان در این سطح ازدرمان های پزشکی میباشد.

رویکرد ما

رویکرد اصلی و بلند مدت ایثار در چند بخش خلاصه میشود که قیمت مناسب، تضمین کیفیت و کسب رضایت مراجعه‌ کنندگان را میتوان رویکرد اصلی کلینیک ایثار دانست.

انجام خدمات دندانپزشکی در بهترین دندانپزشکی مشیریه:

برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ ایمپلنت ارزان در دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری به صفحه تماس با ما سایت ایثار مراجعه کنید. و فرم تماس با ما را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

ناگفته نماند ساعت کاری مجموعه، شنبه تا پنجشنبه، از ساعت 10 الی 20 است؛ بنابراین می‌توانید با برقراری تماس از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت ایثار به این کلینیک مراجعه کرده و فعالیت‌های مربوط به خدمات زیبایی یا درمانی خود را انجام دهید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید