ایمپلنت ارزان در تهران

با توجه به هزینه های بالای دندانپزشکی, طیف وسیعی از مردم بدنبال ایمپلنت ارزان با قیمتی مناسب و متعارف در کنار کیفیت بالا هستند.

دندانپزشکی تخصصی ایثار بعنوان مرکز ایمپلنت دندان در شرق تهران با قیمتی رقابتیو ارزان و کاملا منصفانه, پذیرای هموطنان عزیز از سراسر کشور میباشد، چراکه معمولا بسیاری از افرادی که بدلایل مختلف، تعدادی از دندانهای خود را در طول عمر از دست می­دهند و این مسئله می­تواند روی جویدن غذا و زیبایی ظاهری افراد تاثیر بدی داشته باشد بدنبال این مسئله هستند که علاوه بر ارزان بودن تعرفه قیمتی بتوانند خدمات ایمپلنت خود را توسط یک متخصص و در یک مرکز تخصصی انجام دهند.

فهرست مطالب

ایمپلنت ارزان

اغلب افراد به دنبال استفاده از یک روش دائمی  مثل ایمپلنت ارزان برای رفع مشکل دندان های از دست رفته هستند.

 تا چندین سال گذشته استفاده از دندان مصنوعی و بریج بسیار رواج داشت که بطور معمول مشکلاتی را برای افراد بوجود می­آورد ولی اکنون با در نظرگرفتن معضلاتی که دیگر شیوه ­های جایگزینی دندان ب­همراه دارد، یکی از روش­های درمانی که افراد تمایل به انجام آن دارند، و مشکلات کمتری دارد کاشت ایمپلنت (Implant) دندان است.

البته هزینه ­های این شیوه درمانی در مقایسه با دیگر روش­ها کمی بالاتر است. اما با توجه به مزایای بسیار خوب آن، اغلب متقاضیان به­ دنبال پیداکردن مرکزی برای انجام ایمپلنت ارزان هستند.

در این مقاله سعی داریم تا اطلاعاتی درباره این روش درمانی و معرفی مرکزی با خدمات حرفه­ای و قیمت مناسب در شهر تهران را در اختیارتان قرار دهیم، پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با ایمپلنت دندان

به­طور کلی ایمپلنت از 3 بخش تشکیل شده­است که قسمت زیرین آن بعنوان پایه­ ای برای قرارگیری روکش یا پروتز در نظر گرفته می­شود.

Fixture بخشی است که درون استخوان فک قرار می­گیرد و قسمت دیگر به­نام Abutment نیز، به­عنوان یک قسمت تاجی­شکل، در بالای لثه کار گذاشته می­شود.

پایه Implant از جنس تیتانیوم است و با توجه به سازگاری که با استخوان دارد، به ­هیچ وجه باعث لغزش و آسیب استخوانی نمی­شود.

با توجه به نحوه کارگذاری پایه ­ها و پروتز که در این روش بصورت دائمی انجام می­شود، دسترسی به ایمپلنت ارزان، موقعیت بسیار خوبی برای شما خواهد بود تا بهترین فرم دندان را داشته باشید.

دلایل استفاده از ایمپلنت

استفاده از ایمپلنت دندان می­تواند از بروز برخی مشکلات جلوگیری کند که تعدادی از آنها به شرح زیر هستند:

  • تحلیل استخوان فک: زمانی که دندانی را از دست می­دهید به­مرور زمان با تحلیل استخوان در ناحیه ای که آن را احاطه کرده بود، مواجه می­شوید.
  • جابجایی دندان­ها: فضاهای خالی که به­دلیل نبود دندان ایجاد شده، باعث تغییر موقعیت دیگر دندانها می­شود، پس با انجام ایمپلنت ارزان و مناسب می­توانید این کمبود فضا را جبران کنید.
  • مشکل در جویدن: افراد گاهی به­دلیل نداشتن چندین دندان، از خوردن برخی غذاها اجتناب می­کنند و با گذشت زمان مجبور می­شوند تا رژیم غذایی خود را تغییر دهند.
  • تاثیر منفی بر ظاهر و اعتماد به­نفس: داشتن دندان­های سالم تاثیر بسیار خوبی بر لبخند و چهره افراد دارد، پس با انجام این روش، زیبایی را برای ظاهر خود به ارمغان می­آورید.
  • اختلال گفتاری: تلفظ درست کلمات با حرکت زبان و فشار به سقف دهان و دندان امکان­پذیر است که در صورت از دست­دادن تعداد زیادی از دندان­ها، گفتار شما نیز دچار مشکل می­شود.

عکس ایمپلنت

چه کسانی قادر به انجام ایمپلنت نیستند؟

در زمان مراجعه به دندانپزشکی معمولا با انجام معایناتی، مشخص خواهد شد که شما گزینه مناسبی برای انجام Implant هستید یا باید از انجام آن صرف نظر کنید.

به­طور کلی افرادی که از مشکلات زیر رنج می­برند، کاندیدای خوبی برای انجام این روش نیستند:

  • افراد مبتلا به دیابت
  • زنان باردار
  • کسانی که دچار سرطان هستند و برای درمان آن تحت رادیوتراپی قرار دارند.
  • آن دسته از افرادی که دچار سکته قلبی شده­اند.
  • در صورتی که ضربان قلب نامنظی داشته باشید نیز ایمپلنت برای شما مناسب نخواهد بود.
  • پوکی استخوان از دیگر دلایل عدم استفاده از این روش است.
  • افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند.
  • کسانی که دچار اعتیاد هستند.

مراحل انجام ایمپلنت دندان

در صورتی که پس از انجام معاینات فیزیکی توسط جراح دندانپزشک مشخص شود که شما گزینه مناسبی برای این کار هستید، لازم است تا عکس پرتوی ایکس انجام دهید.

پس از انجام روند معاینات، جهت قرارگیری ایمپلنت باید مراحلی که در ادامه بیان می­شود را طی کنید:

  • خارج­کردن دندان­های آسیب­دیده: در صورتی که هنوز دندان­هایی دارید که نیاز به کشیدن و جایگزین ­کردن دارند، با انجام بی­حسی موضعی آنها را خارج می­کنند.
  • تقویت استخوان: گاهی ممکن است فرد نیاز به پیوند استخوان داشته باشد که پزشک با تزریق مواد پیوندی، این مرحله را اجرا می­کند و بین 2 تا 6 ماه زمان لازم دارد تا فرد برای مراحل بعدی آماده شود.
  • سوراخ­کردن استخوان: اگر فرد نیازی به تقویت استخوان نداشته باشد، پس از کشیدن دندان­های آسیب­دیده، اقدامات مربوط به سوراخ­ کردن استخوان و قراردادن پایه فیکسچر انجام می­شود.
  • قرارگیری اباتمنت: برای جوش­خوردن فیکسچر به استخوان نیز، چند ماه لازم است و سپس اباتمنت توسط دندانپزشک روی آن پیچ می­شود.
  • قالب­گیری و نصب روکش: از روی ایمپلنت مورد نظر، قالب­گیری انجام می­شود و در نهایت بعد از آماده­شدن پروتز برای نصب آن مراجعه خواهید کرد.

مقایسه ایمپلنت با دیگر روش­های جایگزینی دندان

شاید استفاده از دندان مصنوعی هزینه کم­تری داشته باشد. اما به­طو کلی از نظر زیبایی عملکرد بسیار ضعیفی خواهد داشت و ظاهر نامناسبی را ایجاد می­کند.

از طرف دیگر دندان مصنوعی بر روی حس چشایی نیز تاثیر منفی دارد. یکی دیگر از روش­های متداول، بریج است که بزرگ­ترین اشکال آن بهره­گیری از سلامت دندان­های مجاور خواهد بود.

با در نظرگرفتن این مسائل، می­توان گفت که استفاده از خدمات ایمپلنت ارزان، سلامت دندان­ها و زیبایی ظاهری شما را تضمین می­کند.

برای انجام ایمپلنت ارزان در تهران به کجا مراجعه کنیم؟

با توجه به مسائلی که در صورت نبود دندان برای شما پیش می­آید، اگر شما هم با فقدان چندین دندان روبهرو شده­ اید، تا قبل از بروز مشکلات بیشتر بهتر است به یک دندانپزشکی مناسب مراجعه کنید.

در حال حاضر می­توان برای ایمپلنت ارزان در شرق تهران و برخورداری از خدمات ارزنده آنها مرکز ایثار را انتخاب کرد.

مرکز ایمپلنت در شرق تهران تمام مراحل مربوط به این روش را با استفاده از بهترین تجهیزات و با کمک کادری حرفه­ای انجام می­دهد.

در ضمن شما با مراجعه به این مرکز می­توانید از تخفیفات ویژه آنها در زمینه ارائه ایمپلنت ارزان نیز برخوردار شوید.

مرکز ایثار برای آن دسته از افرادی که ساکن جنوب تهران هستند نیز خدمات ایمپلنت ارزان در جنوب تهران را فراهم کرده است.

جمع­ بندی

یکی از روش­های مناسب برای جایگزینی دندان­های از دست­ رفته، ایمپلنت ارزان است که در مقایسه با دندان مصنوعی و بریج مزایای بسیار خوبی دارد.

اغلب افراد به­دلیل هزینه بالا از انجام این روش خودداری می­کنند. اما با استفاده از خدمات ایمپلنت ارزان می­توانید از مزایای این روش مانند جلوگیری از تحلیل استخوان و حفظ زیبایی ظاهری بهره­مند شوید.

3 بخش اصلی برای قرارگیری دندان به روش Implant شامل فیکسچر، اباتمنت و پروتز است که طی مراحل مختلف و در فواصل زمانی معین توسط جراح دندانپزشک اجرا می­شود.

یکی از بهترین و ارزانترین مراکز برای ارائه خدمات مربوط به Implant در شرق تهران، دندانپزشکی دکتر ذولفقاری (ایثار) است

این مطلب را به اشتراک بگذارید