معرفی ایمپلنت کره ای برند اوست گلد – Avest Gold

در این مقاله قصد داریم به دلیل محبوبیت ایمپلنت های کره ای در ایران، یکی از برترین برندهای معتبر وارداتی به بازار ایران ” اوست گلد ” که تولید شده در کشور کره جنوبی می باشد را به شما معرفی کنیم.

 ایمپلنت اوست گلد – Avest Gold

این برند توسط شرکت مزدا طب شکیبا که پیشتر وارد کننده ایمپلنت های برند سون مدیکس Sewon Medix  کشور کره جنوبی  به بازار ایران بوده نیز وارد شده و تحت گارانتی و ضمانت این شرکت معتبر و خوش آوازه در بازار ایران می باشد.

در ایمپلنت، پایه درون فک افراد قرار می گیرد که به آن فیکسچر که نقش ریشه دندان را ایفا می کند؛ می گویند. این پایه در فرآیند تولید آن از آلیاژ های گوناگون همچون تیتانیوم که درصد بیشتری را در همه پایه ها دارد؛ استفاده می شود و این ایمپلنت در دسته ایمپلنت هایی با طراحی پیشرفته مطابق با استاندار جهانی قرار گرفته است. از مزیت های مهم این ایمپلنت در هنگام کاشت آن احتیاج زیادی به دریل کردن استخوان فک نمی باشد که این مورد سبب تمایل بیشتر افراد برای انتخاب این ایمپلنت در مقایسه با سایر ایمپلنت های کره ای می باشد.

avesta gold implant kore
معرفی ایمپلنت کره ای اوست گلد

بهترین پزشک برای کاشت ایمپلنت اوست گلد  ( Avest Gold ) چه کسی است ؟

کاشت ایمپلنت دندان یکی از پیچیده ترین روش های درمانی موثر میباشد که برای رسیدن به نتیجه مطلوب به عوامل متعدد بسیاری منجمله تخصص در زمینه لثه و ایمپلنت احتیاج دارد.

در نتیجه احتیاج به یک پزشک متخصصی که در این زمینه سر رشته و تبحر کاملی داشته باشد از عوامل مهم میباشد، بنابراین در هنگام انتخاب مرکز و یا پزشک معالج خود از متخصص بودن دندانپزشک خود حتماً اطمینان حاصل فرمایید.

دکتر ذوالفقاری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان با وجود سابقه ی درخشان در این زمینه بهترین انتخاب بعنوان پزشکی متخصص برای کاشت ایمپلنت می باشند که در دندانپزشکی ایثار مشغول به کاشت و جراحی ایمپلنت برای هموطنان عزیزمان از سراسر کشور هستند . ایشان سالیان طولانی است که در ایران فعالیت دارند و با ارائه بهترین خدمات درمانی دندان اطمینان خاطر را از دریافت بهترین نتایج مطلوب درمانی را به بیماران عزیز ارائه می دهند .

مراحل کاشت ایمپلنت اوست گلد  ( Avest Gold ) به چه صورت است ؟

  1. در بخش اول متخصص جراحی لثه و ایمپلنت از بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی کمک می گیرد تا بافت ها بطور کامل بی حس شوند . سپس با استفاده از ابزار آلات، استخوان را کامل مورد بررسی قرار می دهد.
  2. با استفاده از مته استخوان سوراخ می شود تا موقعیت دقیق ایمپلنت مشخص شود .
  3. در این مرحله داخل سوراخی که روی استخوان ایجاد شده پین یا میله قرار می دهند. متخصص به دلیل حساس بودن این مرحله حین کار محلول آب و نمک را به دهان اسپری می کند تا در زمان دریل کاری بافت استخوان آسیب نبیند.
  4. متخصص با استفاده های از مته های بزرگتر سوراخ ایجاد شده در استخوان را پهن تر می کند تا ایمپلنت به خوبی جای بگیرد. هر چقدر قطر ایمپلنت بزرگتر باشد از مقاومت بیشتری برخوردار است.
  5. متخصص با استفاده از تجهیزات لازم داخل استخوان رزوه ایجاد می کند تا با رزوه ایمپلنت متناسب باشد. برخی از ایمپلنت ها دارای رزوه هستند.
  6. ایمپلنت در موقعیت خود قرار می گیرد. متخصص با استفاده از دریل یا آچار دستی این کار را انجام می دهد. در این مرحله استخوان اگر نیاز به بازسازی داشته باشد به وسیله پودر استخوان یا پیوند استخوان اینکار صورت می گیرد.
  7. بوسیله کلاهک به نام درپوش ایمپلنت را پیج می کنند تا از بیرون کاملا بسته شود. سپس بافت های لثه که در ابتدای جراحی از لثه جدا شده بود به حالت اولیه خود برگردانده میشود و توسط بخیه بسته می شود.
  8. ایمپلنت دندان به پایان رسید حالا باید چند ماه صبر کرد تا استخوان به خوبی با ایمپلنت جوش بخورد.

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاره رایگان با کلینیک دندانپزشکی ایثار (دکتر ذوالفقاری) تماس بگیرید:

۰۲۱-۳۳۴۹۹۹۵۰  و ۰۹۳۸۵۰۰۸۱۳۰

این مطلب را به اشتراک بگذارید