تعرفه دندانپزشکی ایثار

هزینه خدمات دندانپزشکی و تعرفه های تعیین شده برای درمان های دهان و دندانی می تواند زیر نظر هر متخصص و یا دکتر و کلینیک دندانپزشکی ای تفاوت داشته باشد.

دندانپزشک ایثارگران

اما، ما در کلینیک دندانپزشکی ایثار صرف نظر از اهداف مالی، به‌جهت پیشبرد اهداف اصلی خود، حداقل تعرفه دندانپزشکی را دریافت میکنیم.

تعرفه ای کاملا رقابتی در کنار تجهیزات دیجیتال و لیزری و کیفیت تضمین شده، ایثار را به یکی از مراکز دندانپزشکی محبوب در شرق تهران تبدیل کرده است.

هدف اصلی ما رضایت و رفاه درمانی و مالی تمام مراجعه کنندگان میباشد.

در شروع درمان های مربوط به خدمات دندانپزشکی نیاز به معاینه و همچنین عکسبرداری اولیه از فک و دندان می باشد تا دندانپزشک متخصص، به بررسی تخصصی دهان و دندان شما بپردازد و مناسب ترین روش درمان را جهت بهبود سلامت دندان شما ارائه دهد.

تعرفه دندانپزشکی در هزینه درمان ریشه دندان و هزینه عصب کشی دندان به این موضوع بستگی دارد که دندانی که مورد درمان قرار گرفته است، شامل چند کانال می باشد. از این رو لام به ذکر است که دندانی که یک کانال داشته باشد هزینه ی پایین تری نسبت به دندان سه یا چهار کانال خواهد داشت.

ترمیم دندان یعنی بازسازی بخش های آسیب دیده دندان که بیشتر منظور ریشه و تاج دندان است. زمانی که بنا به هر دلیلی مانند پوسیدگی، لب پر شدگی، ترک خوردگی، شکستگی و …. بخشی از تاج، ریشه و طوق دندان آسیب ببیند با کمک مواد ترمیم کننده ای همچون آمالگام، کامپوزیت، سرامیک و … دندان ترمیم می شود. ترمیم دندان اهمیت بسیاری زیادی در دندانپزشکی دارد و درمان های ترمیمی می توانند توسط دندانپزشک عمومی، متخصص ترمیمی و زیبایی یا متخصص پروتز دندان انجام شود.

پروتز ها و روکش های دندانی همچون کامپوزیت دندان و لمینت دندان، از جمله روش های اصلاح طرح لبخند می باشند که در چهره افراد تاثیر بسیار زیادی خواهند داشت. همچنین در صورتیکه روکش های قدیمی و شکسته شده دارید، می توانید آن ها را برداشته و از بهترین مواد و متریال جدید استفاده نمایید و لبخندی زیبا را به خود هدیه بخشید.

هزینه دندانپزشکی کودکان با توجه به نوع ناهنجاری های هر کودک می تواند روش های درمان متفاوتی داشته باشد و همچنین لازم به ذکر است که دریافت بهترین نتیجه در طول درمان دندانپزشکی کودکان بستگی به تخصص دندانپزشک اطفال نیز خواهد داشت.

در این میان قابل ذکر است که هزینه ارتودنسی ثابت، هزینه ارتودنسی متحرک و هزینه ارتودنسی نامرئی به دلیل تفاوت در ابزارهای قابل استفاده در طول درمان فرد، متفاوت خواهد بود.

همچنین انتخاب هر یک از این روش ها بستگی به نظر متخصص ارتودنسی مربوطه خواهد داشت تا بهترین نتیجه را برای ناهنجاری بیمار به دست آورد. از این رو قیمت ارتودنسی برای حالت های مختلف دارای تفاوت هایی می باشد. در برخی موارد افراد برای ارتودنسی تک دندان مراجعه می نمایند که در این صورت نیز هزینه ارتودنسی یک دندان کج با ارتودنسی تمام فک نیز متفاوت خواهد بود.

همچنین قیمت جراحی دهان و دندان شامل هزینه جراحی لثه، قیمت کشیدن دندان و هزینه کشیدن دندان عقل بسته به میزان ناهنجاری و نوع جراحی مورد نیاز برای فرد مراجعه کننده، هزینه دندانپزشکی متفاوت می باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید