مرکز ایمپلنت دندان در شرق تهران

مرکز ایمپلنت دندان در شرق تهران به‌عنوان بزرگترین و مدرنترین و مجهزترین مرکز ارائه خدمات کاشت ایمپلنت در شرق تهران بوده و دارای بیش از ۱۷ دندانپزشک و متخصص مجرب و با تجربه است.

فهرست مطالب

مرکز ایمپلنت دندان در شرق تهران

ایمپلنت دندان در شرق تهران:

دندانپزشکی تخصصی ایثار با توجه به قیمت مناسب و خدمات رضایت بخش، دارای مراجعه کننده از سراسر کشور بوده و تمام هزینه های این دندانپزشکی با تعرفه ای دولتی و حداقل قیمت می‌باشد.

تعرفه‌ای کاملاً معقول در کنار تجهیزات لیزری و کیفیت تضمین شده، ایثار را به یکی از مراکز دندانپزشکی محبوب در شرق تهران تبدیل کرده است.

خدمات دندانپزشکی ایثار:

ایثار از معدود دندانپزشکی‌ های شرق تهران می‌باشد که دارای کلیه‌ بخش های تخصصی اعم از ایمپلنت، جراحی فک و لثه، ارتودنسی، اطفال و کودکان، ترمیمی و عصب کشی، پروتز،زیبایی و غیره بوده و آماده ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به هموطنان عزیزمان از سراسر کشور می‌باشد.

در دندانپزشکی ایثار انواع خدمات دندانپزشکی نیز ارائه میشود که به آن میپردازیم:

جراحی:

در این روش درمانی تمام مشکلات فک، دهان، ساختار گیجگاه و غیره  شما برطرف میگردد. همچنین با انجام جراحی می‌توان دندان‌های پنهان و نهفته همچون دندان عقل را نیز از داخل فک خارج کرد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که جراحی کانال‌های ریشه هم در زمره جراحی دندان‎ها قرار می‌گیرد.

ارتودنسی:

با این روش میتوان تمام مشکلات دندان را برطرف ساخت و همچنین میتوان فاصله ی بین دندان و مشکلاتی از قبیل کجی و نامرتبی را بطور کامل برطرف ساخت.

ایمپلنت:

ایثار با بهره‌گیری از متخصصان با تجربه در این حوزه، از جمله برترین مراکز انجام ایمپلنت در سطح استان تهران می‌باشد. چنانچه شما نیز بدنبال دریافت نوبت از بهترین و برترین مرکز خدمات دندانپزشکی در شهر تهران هستید، ایثار تمام نیاز های درمانی مرتبط  با کاشت ایمپلنت دندان شما را رفع مینماید.

زیبایی:

یک لبخند زیبا میتواند تأثیر بسیاری بر روابط افراد بگذارد٬ استفاده از متودهای زیبایی دندان٬ نتنها ظاهر دندان را بهبود میبخشد٬ بلکه تاثیر فراوانی بر روی چهره و زیبایی صورت افراد نیز میگذارد.

از انواع روش های زیبایی دندان٬ میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

لمینیت:

در روش لمینت دندان با کمک لایه های نازک سرامیکی که به صورت تخصصی برای امور دندانپزشکی استفاده می شود، سطح جلوی دندان پوشیده میشود.

کامپوزیت:

تقریبا مانند روش ونیر لمینت، این روش هم با ایجاد یک پوشش رویی بر روی سطح دندان، باعث مخفی کردن رنگ و دیگر عیوب دندان می باشد.

بلیچینگ:

یکی از پرکاربردترین روشهای سفید کردن دندان، روش بلیچینگ است که دندانپزشک از یک ژل مخصوص که دارای پراکسید در ترکیب خود است برای سفید کردن دندان ها استفاده میکند.

روکش:

برای اینکه نقص ها و عیوب دندان، مانند ترک خوردگی، تغییر رنگ و لب پریدگی و غیره… پوشانده شود از روکش دندان استفاده می شود.

تضمین کیفیت در مرکز ایمپلنت شرق تهران:

این مرکز کیفیت خود را تضمین مینماید و پیگیری مداوم وضعیت دندان شما و خدمات پس از درمان از ویژگی های کلینیک ایثار میباشد. شما میتوانید با خیال هرنوع خدمات درمانی دندان و دهان را با کیفیتی تضمینی از ایثار درخواست نمایید.

پوشش بیمه دندانپزشکی:

شما می توانید خدمات زیر را با پوشش کامل یا جزئی بیمه دریافت نمایید:

  1. جرم گیری دندان
  2. ایمپلنت دندان
  3. پرکردن (ترمیم) دندان
  4. عصب کشی یا روت کانال
  5. بروساژ دندان
  6. کشیدن دندان عقل
  7. پروتز دندان
  8. جراحی دندان
  9. ارتودنسی

تصویر opg دندان

چرا دندانپزشکی ایثار را انتخاب کنیم؟

۱. ویزیت و مشاوره رایگان:

یکی از ویژگی های این مرکز ویزیت و مشاوره رایگان می‌باشد٬ شما می‌توانید بصورت رایگان تحت ویزیت پزشکان و متخصصان قرار گرفته و از مشاوره های درمانی و زیبایی بهره مند گردید.

در مرکز ایمپلنت دندان شرق تهران تمامی خدمات اعم از ویزیت و مشاوره حضوری، یا ویزیت آنلاین و مشاوره تلفنی به بیماران به صورت رایگان انجام می شود و هیچ گونه هزینه بابت آن دریافت نمیشود.

۲. دسترسی آسان:

این مرکز دنداپزشکی دارای دسترسی آسان بوده و در قلب محله مشیریه و ۳۰متری صالحی قرار دارد که با توجه به نزدیکی به دیگر مناطق شرق تهران همچون: افسریه٬ مسعودیه٬ کیانشهر٬ دولت آباد٬ شهرک کاروان٬ شهرری٬ و همچنین دسترسی آسان از اتوبان آزادگان و خیابان خاوران و اتوبان امام علی و همچنین دسترسی عمومی راحت از طریق اتوبوس و مترو و جای پارک مناسب جهت پارک خودرو و موتور سیکلت٬ دارای دسترسی آسان و راحت میباشد.

۳. مرکز ایمپلنت مجزا:

این کلینیک دارای یک طبقه مجزا جهت انجام امور مختص به ایمپلنت دندان بوده و در طبقات مجزا و تفکیک شده آماده ی پذیرش مراجعه کنندگان محترم میباشد.

۴. پزشکانی منتخب در لاین های مجزا:

در مرکز تخصصی دندان و دهان ایثار٬ پزشکانی با شرح وظایفی متفاوت در لاین های مجزا و تفکیک شده فعالیت دارند.

قطعاً همانطور که برای انجام امور ایمپلنت نیاز به جراح و پزشکانی با تخصص جراحی میباشد٬ در زمینه های دیگر همچون زیبایی و اطفال نیز برای ارائه خدماتی بهتر٬ نیاز به متخصصان و پزشکانی با زمینه کاری مرتبط احساس میگردد که این مورد با وجود پزشکانی منتخب در لاین های تفکیک شده و مجزا در کلینیک ایثار کاملا قابل لمس میباشد.

۵. ارائه خدمات به‌صورت اقساط:

شما می‌توانید جهت مدیریت هزینه های خود درخواست ارئه خدمات درمان دندان به‌صورت اقساط بدون هیچگونه چک یا سفته را درخواست نمایید! خدمتی جدید و نوین از کلینیک ایثار مشیریه که میتواند کمک حال مراجعه کنندگانی باشد که درخواست پرداخت هزینه های درمانی دندان و دهان خود را در بازه های زمانی مختلف دارند.

6. خدمات ایمپلنت توسط پزشک متخصص

خدمات دندان و دهان منجمله ایمپلنت در دندانپزشکی ایثار توسط پزشک متخصص انجام می‌پذیرد و علاوه بر کاشت توسط پزشکانی منتخب و دارای بورد تخصصی، ایمپلنت دندان شما توسط دندانپزشکانی انجام میپذیرد که تجربه بیش از هزار کاشت ایمپلنت موفق را داشته باشند

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های

021334950 و 09385008130

تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول:

از بهترین مراکز دندانپزشکی در تهران، کلینیک دندانپزشکی تخصصی ایثار است که متخصصات جراحی لثه و ایمپلنت و فک در خدمت شما هستند.

در مبحث کاشت ایمپلنت مهمترین عنصر نوع عملکرد پزشک میباشد، پس در نتجیه پزشکان و مراکزی همچون کلینیک ایثار هستند که توسط متخصص و با تعرفه قیمتی پایین، بهترین عملکرد را دارند.

بله در برخی مراکز همچون کلینیک دندانپزشکی تخصصی ایثار،  خدمات کاشت ایمپلنت همراه با گارانتی انجام میشود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *